izabellesmamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marika Franzen - 30 augusti 2012 12:15


Av Marika Franzen - 26 augusti 2012 14:30

Snart så flyttar man upp till Uppsala och kan vara med Johan varenda dag. Med busarna :) längtar så in i helvete. Så skall börja packa allt nu för kommer flytta upp så fort som möjligt. Skall bli så underbart :)..
Jag vet ju om att vissa tycker det e synd att jag flyttar ifrån SKÅNE ! Visst klart det e det har ju alla mina vänner här nere och ingen där uppe förutom Johan och så . Det kommer vara jobbigt dock. Men man lär känna nytt folk där uppe sen i alla fall det kommer bli skoj :). 
 
 
 
VÅRT DRÖM HUS :D Längtar :D 

Av Marika Franzen - 23 augusti 2012 12:15

Idag e det 2 månader med min underbara Johan :). Gud vad tiden går fort när man mår bra och allt det dära. =). Känns som det var igår jag började prata med han men icke så nicke :D .. E så himla glad att jag har dig Johan går ej att Beskriva :).. Du e mitt allt. Du och Felizia. Längtar bara tills våran tös kommer oxå då blir vi en hel familj. För nu fattas det Felizia. 
 
Tack för att du finns älskling :).. Kommer alltid älska dig oavsett vad baby. =) Du e min underbara make. Bara längtar tills den dagen då du friar och man kan säga JAAAAAAAAAAA :D 
haha :D Kyssar 
 
Underbara Johan ! Älskar Dig Hjärtat <3

Av Marika Franzen - 21 augusti 2012 12:15

Stort Grattis Martina till din lilla tös som kom Idag den 21 Augusti 2012 klockan 16.29 som vägde 4327 och var 51 cm lång =). Så glad för din skull att du slipper må dåligt nu :). Hoppas allt gick bra gumman
 

Av Marika Franzen - 20 augusti 2012 12:15

Nu är Dixie ny duschad =D Men tyckte inte alls om det hehe ;). Efter det fick hon busa av sig med Zack och Bella här kommer några bilder :D

Av Marika Franzen - 17 augusti 2012 12:15

Linda vet inte exakt vad jag skall skriva. Men vi har haft våra ner och upp gångar i vår vänskap. Just nu känns det som det e si sådär. Vi båda vet varför. Men jag försökte förklara för dig på Facebook chatten och jag hoppas verkligen du förstod vad jag menade. =). Jag vill inte att det skulle bli fel mellan oss. Visste inte ens hur jag skulle förklara för den andra väninnan jag har. Men jag hoppas du vet att du betyder extremt mycket för mig.. Var så himla glad för din skull att du hade hittat en underbar pojkvän men nu vill han tydligen bara vara vän för han inte har kärleks känslor för dig :( tycker så synd om dig så fort du börja må bra och allt börjar bli bra för dig så händer det alltid något :(.. Vet ej vad jag skall jag skall göra för att du skall få ett bra liv och må bra.. Men du vet att jag alltid har funnits där för dig i våttt och torrt även om jag inte har visat det alltid... Jag hoppas att vi ses snart igen så vi kan verkligen sitta ner och prata ut och prata lite skit mellan himmel och jord... Jag Saknar Dig Linda det skall du veta.. Kommer sakna dig ännu mer när jag flyttar ifrån skåne men hoppas på att vi ses så mycket vi kan när jag e här nere och hälsar på min familj. Så vill jag absolut hälsa på dig med gumman... 

Av Marika Franzen - 15 augusti 2012 12:15

Känns som mer och mer vi glider ifrån varandra! Kanske e det bästa?? Kanske inte !! Men jobbigt e det i alla fall. Pratar knappt mer varken i telefon/sms / Fb eller någonting. Känns som man har gjort något fel. Men vad vet jag är man inte får svar på tal alltid.. Jag hoppas du mår bra i alla fall. Kanske e bästa ändå och skita i vänskapen. Vi lär liksom typ aldrig ses om jag flyttar upp snart.. 
Känns mycket därför som just DU undviker mig. Säg istället vad jag har gjort =S.
 
Jaja synd att det har blivit såhär
 

Av Marika Franzen - 15 augusti 2012 12:15

Jag lägger mig i min säng, drunknar i tankar om dig, somnar med ett leende på min läppar
drömmer om dig, du är alltid i mina tankar, du får mig att känna mig speciell
Du är vacker som en ängel, doftar otroligt ljuvligt, dina ögon kan bara en ängel drömma om
Att höra dig prata är som ljuvlig sång, bara av att se dig blir jag helt varm i kroppen
du har något magiskt i din beröring, för jag kommer till ett paradis varje gång du rör mig
Du är min dröm, du är min skatt jag letat efter, du har nyckeln till mitt hjärta
Du är solen i min värld, du värmer mig när jag fryser, du lyser upp min värld
alla himmelens stjärnor kan inte ens mätas med din skönhet, du är som världens vackraste ängel
Du får mig glömma alla mina problem, du är en gudinna. I mina ögon är du perfekt
Du perfekt, helt magisk<3 du är allt för mig allt fint<3 känns som jag bor på ett ställe som det finns biljontals solar på<3 Älskar Dig nu och förevigt:) /Din Prins Johan

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards