izabellesmamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marika Franzen - 14 augusti 2012 12:15

Måste skriva att jag finns för en helt underbar person. 
Martina är en helt enastående underbar mamma till 2 pojkar och hon väntar sitt 3dje barn nu en liten tös. Och under denna graviditeten har hon haft det extremt jobbigt. Så har funnits där för henne lyssnat på henne. Och hon har lyssnat på mig med. =). Jätte bra väninna e du Martina. Att du kämpar som du gör med att vara svullen överallt och har jätte jobbigt med att gå leka med dina barn osv e helt underbart. Och jätte skönt att dom sätter igång dig nu på måndag. För du mår verkligen inte bra det märks när man pratar med dig. Önskar bara att vi bodde närmre så man kunde hålla dig sällskap och hjälpa dig om du behövde hjälp. Sjukvården idag e helt katastrof. Men du kämpar på ändå. Du vet vart du har mig om du behöver mig gumman. Tack för att du finns och jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad.. E så stolt över dig att du kan vara såhär stark. Hoppas bara vi träffas en dag i verkligheten sen. Kanske till nästa sommar eller något om man åker på semester upp till dig eller något. För du e verkligen guldvärd gumman. 
 
Underbara Martina :) Söt du e gumman :) <3 Finns alltid för dig :) <3
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards