izabellesmamma

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Marika Franzen - 7 december 2012 11:51

Dagens bild blir min underbara dotter Izabelle  

 

 

 

Av Marika Franzen - 7 december 2012 07:53

Godmorgon alla! Hoppas ni alla har sovit gott inatt. Det har jag i alla fall med tösen på bröstet hela natten. Nu sover hon gott i sin vagn. Så nu skall jag lägga mig på soffan och vila och se om jag kan bli bättre e lite förkyld och ont i halsen fortfarande . 

 

Johan e på jobb som vanligt så ger han mig en massa pussar innan han kör till jobb. Och idag lyckades han väcka mig annars brukar han aldrig lyckas :). Så jag gick upp bytade blöja på Izabelle och försökte mata henne men hon somnade lika fort igen. 

 

Jag passade på att ta hundarna medans hon sov i och med jag inte vill ha ut henne i kylan.

Och nu precis åt jag Frukost.

 

Så nu skall jag vila mig en stund till.

 

E så nyfiken på hur det går för Johanna som ligger på förlossningen just nu. Så kommer ha tele vid sidan om så jag vet vad som händer.

 

I morgon e det julmarknad får se om jag orkar med det i och med min förkylning och så. Vi skall även äta middag hos Johans föräldrar .

 

Vi höres senare alla nu skall jag vila mig 

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards