izabellesmamma

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Marika Franzen - 22 november 2012 14:23

Nu börjar jag verkligen känna av att jag verkligen skall lämna skåne.. Grät igår för jag kommer sakna pappa mina syskon vänner och så.. Men samtidigt kommer det bli underbart att komma härifrån detta knark området. Inget bra för ett barn att växa upp i.
Mitt liv mitt beslut. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre däruppe men det tror jag nog att jag gör :). 
Har ju världens finaste sambo :). Samt Dixie och Zero sen kommer vår tös med :). Skall bli underbart. 
 
Försöker gång på gång att förklara för min mamma att detta kommer gå bra men hon tror inte alls det som vanligt skall hon vara negativ hela tiden och det får mig att må skit. Jag kan inte ens förklarar för henne hur jag känner det förrän hon e på mig hela tiden konstant. Så fort jag mår bra så gör hon ALLTID att jag mår skit igen.. Jag vet varken ut eller in mer känns det som.
 
Jag vet om att jag älskar Johan och att jag kommer ha det bra med honom mer än vad jag har haft med dom andra jag varit tillsammans med. Mamma borde vara glad för min skull men det e hon tyvärr inte. =/. Vilket gör att jag backar undan helt från henne.. 
 
Ne nu skall jag nog sova eller något. Har extremt ont i magen..
 
Ha det bra allesammans :)..
 
 
 
 
'

Mina älskade Hjärtan :)  Älskar Er <3
 

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards