izabellesmamma

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Marika Franzen - 24 november 2012 21:09

Presentation! 


Jag heter Marika Sussane Veronika Hansen tilltalsnamn Marika.

Jag är född på Helsingborgs BB Lördagen den 10 maj 1986 klockan 19.55 Jag hamnade på fosterhem sommaren 1995 2 Km utanför Ekeby något som heter Simmelsberga. 5Km utanför Kågeröd. Trivdes inte alls där. Gick 3-6 på Lunnaskolan i Kågeröd. Fick lära känna en underbar vän . Sussane heter hon. Och än idag har vi kontakten med varandra och det är jag glad för. =).

7-9 gick jag på Linåkerskolan i Svalöv. Gick i B klassen. Men gick även i Studiegården i en mindre klass. När jag hade gått halva 7an i Januari månad då så blev jag inlagd på Sankt Lars i 6 veckor nere i Lund på utredning. Avdelning C vill säga. Avdelning B var för dom som försökte ta sitt liv som skar sig hela tiden.

Efter Linåkerskolan kom jag in på Rönnowska skolan Bageri/Konditori. Då fick jag flytta till min pappas moster i Mörarp.

Jag bodde där. Blev tillsammans med mitt första ex 2002 hösten av första året på gymnasiet. Var tillsammans i 3 år.. Jag hjälpte även min pappas moster uppe vid IH (Idrottens Hus) med utvecklingstörda på Bowlinghallen. Hon är ledsagare åt 2 personer där. Så hon behövde lite hjälp. Och det var kul att hjälpa henne.

 

Civilstatus: Har ett förhållande med Johan Franzén sen 2012-06-23   

Barn: En dotter namn Izabelle Född 2012-10 15 på akademiska sjukhuset i Uppsala   

 

Djur: 2 Hundar Dixie och Zero . Dixie är 1 år och Zero 3½ år Syskon med Varandra. Blandras: Schäfer/Rottweiler/Labrador och Goldenretriver..

 

Favorit Färg: Grön och Lila

 

Favorit Mat: Kebabrulle

 

Favorit Drink: Rosa Panter 

 

Favorit Skådespelare: Nicolas Cage


 

Av Marika Franzen - 24 november 2012 21:07

Jag tänkte göra som alla andra och ta en sådan här dag för dag lista. Det verkar faktiskt vara en rolig grej.

Dag 01 – Presentation av mig

Dag 02 - Min första kärlek

Dag 03 - Mina föräldrar 

Dag 04 - Mina syskon

Dag 05 – Definitionen av kärlek

Dag 06 - Om jag levde för 100 år sedan skulle jag..

Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar

Dag 08 – Åtta saker om mig själv

Dag 09 - 10 favoriter

Dag 10 - 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt

Dag 11 - Mina favoritbloggar.

Dag 12 – 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om

Dag 13 - Min vecka

Dag 14 - Vad som finns i min väska

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Ett favoritminne

Dag 18 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan

Dag 19 - Något jag ångrar

Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta

Dag 21 – 5 favoritplagg

Dag 22 - Något som upprör mig

Dag 23 - Något som känns bättre

Dag 24 - Något som får mig att gråta

Dag 25 - Ett bra minne

Dag 26 – Min största rädsla

Dag 27 - Min favoritplats

Dag 28 - Något som jag saknar

Dag 29 - Min tro

Dag 30 - En sista stund

Av Marika Franzen - 24 november 2012 21:00


Så Jävla Skön Låt Aldså :D Går Ej Att Sluta Lyssna På Den :D <3

Av Marika Franzen - 24 november 2012 20:37

Idag har vi varit iväg en massa. Gick upp runt 9 och åt frukost vid tvn :). Gick ut med hundar. Sen åkte vi till Ikea och köpte värmeljushållare samt gardiner och gardinstänger till vardagsrummet i och med vi inte har fått upp gardiner än. Och gardinstängerna som e här e för tjocka för gardinerna vi skulle ha :). Vi var även en snabb runda i Enköping i en GODIS butik med massa sorter av godis. Sen körde vi till JULA och köpte takfläkt till vardagsrummet i och med vi inte har en lampa i taket. Sen avslutade vi körningen med att handla lite på COOP :). Köpte även kristyr till pepparkakorna vi skall göra . Skulle egentligen ha julbakat idag men pallar inte så får blir i morgon istället.


Till middag idag åt vi TACOS :) Mums Mums.


Nu e Johan iväg med Izabelle och hämtar Joel och Anthonia sen blir det mys till film :). 

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards