izabellesmamma

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Marika Franzen - 6 september 2012 14:30

9.30 skulle jag vara hos Barnmorskan idag men kom in lite senare. =). Men vad gör det :). 
Vi pratade lite om mina smärtor och så. Och hon sa blir det värre så får du kontakta förlossningen och allt det igen.
Vi pratade även om att Jag kommer flytta upp till Uppsala. Och skall söka Barnmorskemottagning där uppe :).
Så jag fick min journal utskriven idag. Och hon e mycket positiv till att jag skall flytta. Japp sa jag inget bra område för Felizia att bo på där jag bor nu :) och hon bara kan förstå det :). Så Hon ändrade även närmaste anhörig i journalen istället för Isak som e hennes biologiska pappa så står det nu Johan :). Underbart.
Vi lyssnade även på hjärtat och det slog 145 :) och SF måttet låg på 31.
 
Min barnmorska sa även. Har du gått ner ännu mer i vikt ? :). Jag bara hehe vet inte :). Så alla frågar mig nu om jag har gått ner i vikt. Underbart att höra det.
 
 
 

Kurvan =). Och min Barnmorska säger att hon ligger mot bäcken nu tack vare denna kurvan :) Så hon har kasat ner som min Barnmorska säger :). Inte konstigt varför jag har så ont som jag har ibland :)

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards