izabellesmamma

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Marika Franzen - 12 september 2012 14:15

2 Dagar kvar tills Johan och hans pappa kommer ner :). Sen e det 3 Dagar kvar tills vi flyttar in i huset :). Skall bli så underbart att känna mig trygg. :) gör jag ej här i denna CP lägenheten men kommer göra det däruppe i Johans Famn :).

 
Tänker ju framför allt på Felizias uppväxt hon skall inte bo här som e KNARKARE eller ALKOLISTER ! att vissa folk inte fattar att jag gör det för hennes skull med att flytta upp så hon får en bra UPPVÄXT och TRYGGHET !! 
 
Sen fick jag reda på en sak av en tjej kompis / syster. Och e så glad för hennes skull och vi satt och pratade om detta och jag sa men det e så. Och visst var det så :). Jätte glad för hennes skull i alla fall =). Nyfikna?? Det får ni veta mer sen när hon vill berätta ut det för folk så kommer det upp här med haha :)..
 
Ne nu skall jag göra lite frukost :).
 
Ha en underbar Onsdag Allihopa :) 






Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards