izabellesmamma

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Trött!

Av Marika Franzen - 7 september 2012 14:30

Har haft min städ nojja idag och nu e jag trött. Haft ont i huvudet ett bra tag. Och tösen rör sig konstant och hickar. Och snart skall jag ut med Busan en sista runda. 
Har precis klippt hennes klor och hon gillar ej det. Men jag gav ej upp. Men bak klornavar hon mycket bättre på att bli klippt än fram klorna.
 
Så skall väl snart ut med henne på en promenix och sen om jag orkar fortsätta här hemma flyttar snart så vill ha allt ordning då..
 
Fick äntligen rätt på Försäkringskassan.. Kunde inte logga in på mina sida fattade ingenting. Men till slut så funkade. Skam den som ger sig hahaha. Så har ansökt om föräldrar penningen nu :). Så hoppas man får svaret fort bara..
 
Längtar bara att komma härifrån :). Skall bli skönt att slippa detta området. Får ju fan damp på alla grannar och allt runt omkring hahaha :). 
 
Men kommer ju sakna en hel del personer..
 
Så om ni vill träffas så passa på nu innan jag flyttar 62 mil upp . Sen vet jag inte när jag kommer ner igen. 
Skall bli underbart att ha levande ljus i huset och bara mysa framför film. 
Och framför allt kunna tvätta när man själv känner för det. För här snor dom tvätt tider hej vilt. Eller påstår att man har tagit deras när dom har satt tiden på fel dag.. Jaja invandrare. E inte rasist eller så men vi har typ bara sådant folk i huset här.. Och dom blir ju sura för ingenting.
Tycker att våra hundar e smutsiga och att vi inte får gå ut med dem utan dom skall vara inne i lägenheten.. Men vad gör inte dom då?? Ställer sopor utanför deras ytterdörr så att det luktar i hela trappen.. Jaja skönt att komma härifrån.. Knark område och alkolist område..
 
Inget ställe för barn att växa upp på. 
 
Jaja vet ej vad jag skall skriva mer :).
 
Ha det så Bra :D 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Franzen - 25 december 2012 14:23

Jaha då var det julafton igår och vill önskar er alla en fortsatt God Jul och Gott nytt år.   Min älskade tös ville ju inte sova igår hon var vaken från 10-11 på förmiddag till kl 11 igår kväll typ. När hon satt i mitt knä och fick massa paketer ...

Av Marika Franzen - 20 december 2012 11:22

Mammas älskade tös e hur duktig som helst. Var ju på BVC idag för hälsoundersökning :). Då vägde dom henne och mätte henne och hon väger 4680g och e 56 cm lång huvudmått e på 38,5 cm :) Dom kollade lite reflexer lyssnade på hjärtat med och allt gic...

Av Marika Franzen - 19 december 2012 09:29

Vill bara skriva tack för all tips jag fick igår på bebisversktad .  Min sambo la henne i soffan på magen och masserade hennes rygg hon slutade skrika ett tag men sen började hon igen när han väl tog upp henne lugnade hon sig lite men sen blev de...

Av Marika Franzen - 18 december 2012 13:20


Orkar snart inte med att ha några vänner alls allt man säger eller gör blir bara fel.. Förlåt om man frågar om det stämmer eller inte.. Och jag kan inte alltid vara alla till lags nu när jag har en liten tös att ta hand om men folk tror ju att man ka...

Av Marika Franzen - 17 december 2012 09:29


Dax igen för frågestund ställ massvis med frågor =)     ...

Presentation


Bor i Agersta 14 km utanför Uppsala med min underbara sambo Johan och vår underbara dotter Izabelle som e född den 15 oktober 2012 :)
Vi bor här även med våra 2 hundar :).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards